top of page


מילים . בשפת מדרש אשה 
אסתר גופר 

וַאֲפִלּוּ בְּהַסְתָּרָה

גילוי האסתר

גילוי האסתר . את המילים האלו קיבלתי הבוקר . וכן . הן גרמו לי לצאת לאור. ״זו שליחות מידי חשובה, מכדי שהיא תשאר בהסתר...זו שליחות עצומה, ולא אגזים אם אקרא לה "שליחות מצילת חיים ״. המעט שאני זכיתי ממך, קידם כ"כ את גישתי לחיים ,שקריטי להחשף לכמה שיותר נשים!! אז בטח ובטח שלא להשאר בהסתר. תמשיכי ובגדול להיות אסתר ותמשיכי ללבוש מלכות בדברים הללו שהם המהות!״

אתם רובכם איתי מאז ימי האתי . אסתי . סתוונית . אסתר . ימי הסטארטאפים השונים . ארומה אינטראקטיב . קומפי . הופ. הרפתקהופ. סנונית . קומפינט . הוטבר .קיוזו . בורן פריי . מיה ד.נ. א. ספארקאפ. חיבוקן . קיור דיווה .... וסביר להניח שזו רשימה חלקית של שמות ופרוייקטים.... ואיתכם אני חייבת להיות גלויה . בעשרות רבות של פרוייקטים שהובלתי . הובלתי . נבחר לי להיות בגלוי רק מאחורי הקלעים וזו הייתה בחירה שהביאה הרבה ברכה מהנסתר .

"מדרש אשה" . מבקש גילוי ממקום חדש .

"מדרש אשה" - הוא ה START IN המחדש שלי . שבי . שפה . שפת מראות מחוללת . לכל מי שחיה בגוף של אשה . לסטארטאפיסטים שביננו - זה כלי ויזואלי חדשני. שחושף את מערכת הוויס שלנו הנשים. ומאפשר לנהוג ולהנהיג את חיינו מבלי לשרוף את כל מיכלי הדלק בין העליות והירידות . אם לדבר גלויות . מדרש אשה מבקשת שנדרוש . נתבע . וגם נדרוש נחקור את עצמותנו הנשים. ממקום חדש. מתודעה מחודשת . בריאה . מרפה מרפאה .

בדעת שנגלתה יש דיוק של מה שניתן לי ורק לי להביא לעולם . מטמון שהופקד בידי להעביר הלאה .יש לי שותפות קסומות למסירה אבל האחריות היא שלי להנביע ולחדש את התורה שבעל פה ממפגש למפגש . דיוק מרגש . יש שקוראים לזה ייעוד . שליחות . אני אקרא לזה גילוי ההסתר האסתר . ובמיוחד מחויבות גדולה . מחויבות שמאפשרת חשיפה . ממקום חדש . ממקום שמאוד מקדש את המטרה ומאפשר להיות מאוד נחושה . חדורה ויחד עם זה מוצנעת ומדייקת . ברורה ואחראית לידיעה מה בחוץ ומה בפנים מה הקליפות ומה המהות . משתפת בגלוי . ובשמחה . כך שכל אחת מכן תדאג לחוות את "מדרש אשה" . ואתם הגברים הנפלאים שבחיינו . תדאגו שהנשים שבחייכם( 15-90...) יחוו את השפה החדשה עתיקה . שתביא הרבה ברכה ובריאות מרפה מרפאה ובמיוחד מחדשת לביתכם . אמן . יודעת שאתם תעזרו למדרש אשה - כל אחד ואחת בדרכו ובדרכה להגיע לכל אשה . בארץ ובעולם . www.midrashisha.com

התמונה מכתבה בעיתון ״ פנימה ״ על מדרש אשה .גילוי נאות . זאת היא התמונה הראשונה שאי פעם העלתי של עצמי . יציאת המצרים הפרטית שלי . לברכה .

מילים מהקצה  
באר הדעת
Follow Me
  • Grey Facebook Icon
  • Grey Twitter Icon
  • Grey Instagram Icon
  • Grey Pinterest Icon
bottom of page