׳ה ע ל ה ה א ח ר ו ן ׳
אהובות
׳ה ע ל ה ה א ח ר ו ן ׳
חיכה שם על ענף
שבט התאנה החשופה
אל מול קו האופק
ש א ש י ם אליו ה ל ב
זו פעמים כמו ל ח י ש ה
ביני לביני
ב ע ד ו ת בורא כל העולמות
׳ר א י ת י
אתה כאן איתי ׳
יש מ ר א ו ת
ש מ ר ט י ט ומרגש
לחשוב שרק א ת
בכל העולם
ז כ י ת ׳ללכוד׳ אותם
ב מ ב ט ך
שימת ה ל ב
שמייחדת את הנוכחות
שלנו ב ע ו ל ם
ללכוד . ללכד. מלכד. מלכודת
השורש ל.כ.ד בהקשר של תמונות
מלמד שכשאני מצלמת
אני בעצם ׳יוצאת לצוד׳
את שנלכד בזמן
לפני שייעלם ל נ צ ח
׳העלה ה א ח ר ו ן׳
ש נ ל כ ד בעיניי
כמו היה בו לסמן
לכידות דקה
בין ללכוד ,להמית
לבין ללכד להנציח לנצח
תנועה פנימית
שנעה בין ׳הכמיהה
ל ה ק פ י א הרגע
לבין ה ת ש ו ק ה התמידית
להיפגש ל ר ג ע
אחד מ ל א וחי ׳
היה מי שאמר
׳כל תמונה היא הרהור
על כ א ב הרגע ׳
התמונות כמו
ממקמות את עצמן בחיינו
כמערכת ה ג נ ה פנימית
בפני האפשרות
שהזמן יחלוף
מבלי שהתעכבנו עליו
מבלי ששמנו את ה ל ב אליו
מבלי שאהבנו בתוכו
המאמץ להקפיא זמן
כמו מחדד ׳הדחיפות׳
ל ל כ ו ד
את כל ה ר ג ע י ם
ולהצילם מאובדנם
הטבעי
׳ה ע ל ה האחרון׳
וודאי כבר ׳הצטרף׳
לעלים ש ה ו ש ל כ ו
ל א ד מ ת העולם
בחזרה ל מ ק ו ר ם
ו ה ר ג ע ׳לפני׳
מ ש ו ת ף כאן איתכן
כ ת מ ו נ ה
עם ש א ל ה ותהייה
מה ׳נלכד׳ . סימן שאלה .
על משקל
מ ה נ ס ג ר
מה ה מ ב ט שלנו
זוכה ׳לחבר׳ , ׳להפריד׳
ל ה נ צ י ח או ל ה ק פ י א
ואיפה ה ר ג ש
הנלווה לכל ת מ ו נ ה
זוכה להיות ׳מאוחסן׳
אמן ואמן
בתשומת ה ל ב
שתעורר אותנו להמשיך ולתהות
על יום ה ת ע נ י ת של י׳ בטבת מ ח ר
מה מ ס ו מ ן לנו
להיות ז ו כ ר ו ת
מדוע כל כך חשוב
׳ללכוד׳ ב ז כ ר ו ן
את היום
בו התחיל המצור על ירושלים
יום תחילת הנפילה!
בימים ההם ב ז מ ן ה ז ה
ה ר ג ע
ש ה ת ה ל י ך מתחיל
ה ר ג ע
שמבקש אותנו ׳ללכוד׳ אותו ב ת ו ד ע ה
ל ה י ו ת ׳אוצרות׳ . ׳עוצרות׳
כ ש ז ה עוד אפשרי
׳ה ע ל ה האחרון׳
אמן ויהיה
כאות ביני ובינכן
להיות ק ש ו ב ו ת
׳ל ו כ ד ו ת ׳
תחילת ה ת ה ל י ך
בחיינו
דבר לא קורה
פ ת א ו ם
במיוחד לא ה נ פ י ל ו ת שלנו
של ׳העלים׳ שבנו
חיבוק גדול
אהובות אמיצות
אמן ואת המילים תפגושנה בבוקר שלכן
ומחר אם לא הכנתן ה י ו ם
הכנות ל ש ב ת מבורכות
מלאות אורה ו ת ק ו ו ה
אנחנו ׳יודעות׳
כשרק מ ת ח י ל
ליפול ל נ ו
בנו .
Comments